sobota, 2 sierpnia 2014

5 sekund o "Nauce spadania"

       

           "Poradnik pozytywnego myślenia dla debiutujących samobójców"



Każdy z nasz przechodzi w swoim życiu cięższe chwile – takie, kiedy nic nie jest takie, jak powinno. Nasz cały świat się wali i nie widzimy sensu życia. Takie chwile przeżywają bohaterowie „Nauki spadania”, którzy postanawiają w Sylwestra skończyć ze swoim życiem. Niestety (a może i stety) wszyscy wybierają to samo miejsce na zakończenie swojego marnego żywota. I tak zaczyna się ich wspólna historia. Nikt nie popełnia samobójstwa, za to podpisują pakt, że do Walentynek nie będą próbowali się zabić.

Film opowiada o nieszczęściu i samotności, ale też przede wszystkim o tym, że w najmniej odpowiednim momencie możesz poznać ludzi, którzy bezinteresownie Ci pomogą i dadzą nadzieję.

Mimo, że „Naukę spadania” obejrzałam ze łzami w oczach, to film podniósł mnie na duchu. Daje do myślenia i sprawia, że człowiek inaczej patrzy na swoje życie.

Film niesie ze sobą przesłanie. Nie jest to kolejny bezsensowny wyciskać łez. Myślę, że każda osoba po obejrzeniu tego filmu choć na chwilę pomyśli nad swoim życiem i doceni to co ma.




Moja ocena: 9/10







Kilka zdjęć z filmu:


To kim jest ten Matt Damon? :D

Pierce Brosnan *.*



Dajcie znać, czy oglądaliście ten film i co o nim sądzicie :)

10 komentarzy:

  1. Ne oglądałam jeszcze tego filmu ale chyba muszę oglądnąć . ;) Może chciałabyś ładny wygląd bloga. ?
    Zapraszam do mnie
    wszystkomojee.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. To co ja bym zmieniła,to Szerokość miejsca do pisania (to białe tło :D ) Wtedy lepiej by się czytało.Oraz to,ze fajnie wyglądałby tu nagłówek związany z tematykom Twojego bloga :)
    Bardzo byłabym wdzięczna za komentarz do mojego ostatniego posta : http://asiek-marzenia.blogspot.com/2014/08/jak-co-roku-pamietamy-czescdzisiaj.html#comment-form Oraz za wyrażenie własnej opinii na temat :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A co do recenzji,fajne byłoby to,gdybyś pisała coś takiego tajemniczego,zeby osoba czytająca miała jeszcze większą ochotę na ogladnięcie lub przeczytanie tego :) To tylko moje opinie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinie, postaram się je wcielić w życie :) I mam nadzieję, że uda mi się pisać bardziej tajemniczo :p

      Usuń
  4. Widzę , zapowiada się ciekawy blog o recenzjach , które w dzisiejszych czasach dla wielu ludzi są potrzebne :) Życzę dalszych sukcesów ;) Będę tu często zaglądać ;)
    A w wolnej chwili zapraszam do mnie :
    http://miinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba jakiś ciekawy film,a przynajmniej z twojej recenzji dobrze się zapowiada,więc pewnie obejrzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie poszukuję jakichś ciekawych filmów i może się skuszę :)

    agatinna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. jakoś nie lubię tematyki samobójstw. Jest ona niesamowicie przygnębiająca i prawdopodobnie nigdy nie zrozumiem skąd u człowieka pojawia się chęc zakończenia z samym sobą. Filmu nie oglądałam, ale może kiedyś się skuszę. Twoja recenzja jest króciutka a ja uwielbiam czytac długie teksty, które nasycone są wieloma szczegółami. Może następna notka będzie bardziej szczegółowa? Byłabym zadowolona gdybym musiała poświęcic temu blogowi więcej niż kilkadziesiąc sekund. Pozdrawiam i proszę o informację na blogu zagraj-ze-mna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie w tym filmie jest wyjaśnione dlaczego oni chcą skończyć ze swoim życiem. Jeżeli chodzi o recenzje to będą raczej krótkie, bo sama nie lubię czytać długich tekstów o filmach czy serialach. To ma być kilka konkretnych linijek, które mnie zaciekawią albo zniechęcą :p wóz albo przewóz ;) Jednak na pewno jakieś wyjątkowe filmy lub książki się pojawią i będą dłuższe teksty :)

      Usuń