wtorek, 8 lipca 2014

Witajcie :)

Cześć wszystkim!
Mam na imię Edyta i mam 20 lat. Na moim blogu będą pojawiać się prawie idealne recenzje książek, filmów i seriali. Moje wpisy będą krótkie, ponieważ sama nie lubię czytać długich postów :) Jestem otwarta na konstruktywną krytykę, więc śmiało komentujcie. Chętnie będę recenzować pozycje polecone przez Was. Swoje propozycje przesyłajcie na e-mail: prawie.idealnie@gmail.com lub wpisujcie w komentarzach. Zapraszam do obserwowania.

Pozdrawiam, Edyta :)

4 komentarze:

  1. witaj wśród bloggerów! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to teraz czekamy na pierwszą prawie idealną recenzję! ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. "Gwiazd naszych wina" jeśli porównałabyś film i książkę to byłoby super. Jestem ciekawa co o tym sądzisz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ola, daj mi kilka dni na ogarnięcie książki :) Na pewno pojawi się porównanie.

      Usuń